1/7 voorbij 6/7 te gaan - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu 1/7 voorbij 6/7 te gaan - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

1/7 voorbij 6/7 te gaan

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

08 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Jaaa, here we are again! Inmiddels zijn we alweer een weekje op de camping in La Salvetat sur Agout, en een week vliegt voorbij.. dan komen we weer bij het cliche; time flies when you’re havin’ fun!
En plezier hebben we zeker! Afgelopen week zijn we hard bezig geweest met de voorbereidingen van het hoogseizoen..

Tenten staan: check
Tenten zijn ingeruimd: check
Tuinmeubelen staan: check
Barbecues schoon: check
Elektriciteitskastjes schoon: check
Laatste ronde sanitair: check
Onkruid wieden: check
Mos besproeien: check
Bladeren vegen: check

Tussen al het harde werken door hebben we de markt bezocht in het dorp, hier hadden ze heerlijke olijven a la France die ik natuurlijk moest testen (check). Onze eerste activiteit voor het animatiewerk is voorbereid; alle zwaarden en ooglapjes voor het thema Piraten liggen klaar in de doos en kunnen niet wachten tot ze worden versierd, haha!

Ook mijn rijlessen boeken voortgang, ik heb Bjorn dan niet meegenomen naar Frankrijk, Mart heeft een vervangende rol aangenomen en liet me donderdag over het terrein rijden in een jeep met enorme aanhangwagen erachter. Ik denk dat ik tegen de tijd dat ik naar huis mag, op kan voor mijn rijbewijs inclusief aanhanger! De eerste kaart uit Nederland heb ik deze week al mogen ontvangen en was afkomstig uit Zoetermeer! De mooie tekening van Tessa maakte me erg blij en om het helemaal af te maken vond ik ook nog foto’s in de envelop! Joehoeh, thank you!

Vivie en ik hebben tussendoor een momentje gepakt om te zonnen, heerlijk op de zwembandrand, wat verboden is; dus we zullen het vanaf nu niet meer doen! Sowieso lijkt het met verstandig voorlopig de zon te vermijden gezien ik af en toe wat pijn voel vanwege verbranding her en der…
Verder heb ik nog met mama gebeld, homeopathische pilletjes gekocht voor €1,80 ipv €20 in Nedeland!?, en heerlijke Franse croissantjes mogen proeven (check). Vandaag nog even genieten van een zondag die rustig is, want de komende periode zal het niet meer zo rustig zijn, als ik het goed begrijp!

Vanaf morgen gaat het allemaal echt beginnen. Monique, de poetsvrouw, komt dan dagelijks het sanitair schoonmaken, (tot onze grote spijt behoort dit vanaf dan niet meer tot onze taken). Vivie en ik starten met onze eerste animatie-activiteiten en de mensen komen langzaam binnendruppelen..

IK ZEG: WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR!


Liefs

x

  • 08 Juli 2012 - 12:51

    Desiree:

    Hee Caro,
    Klinkt goed je hebt het gelukkig naar je zin! Doe de groetjes aan Vivie. X

  • 08 Juli 2012 - 13:08

    Margreet Zegveld:

    Hoi Kaatje,
    Klaar voor het hoogseizoen... spannend om dit allemaal te mogen beleven. Ben erg benieuwd hoe jullie de animatie in vullen . Eigen initiatief ?? Of krijgen jullie een draaiboek ?? Klopt het dat de camping min of meer op alternatieve mensen is gericht ?? In ieder geval leuk dat je ons op de hoogte houdt en lieve groeten voor allen XXX Mam

  • 08 Juli 2012 - 18:24

    Anke Beerens:

    Heey caro. Wat een leuk verhaal weer, ik ben heel benieuwd naar de verhalen wat zullen volgen.
    Heel erg veel plezier voor jou en vivie.
    En geniet er van.

    xx

  • 08 Juli 2012 - 20:24

    Zus Hanneke!!:

    Haay Keet!!
    Fijn dat het goed gaat, minder dat je verbrand bent, ik ben natuurlijk expert erin na Oostenrijk en gouden tip; doe er komkommer op of kwark, Dat geeft veel verkoeling. Ilona is naar het huis komen kijken en ik heb er zaterdag, bij hun, geklust. Verder kreeg ik tandenpoetsles bij de tandarts en moest ik een vulling laten vervangen. Door de verdoving beet ik erna mijn lip stuk, haha. Tot dusver mijn avonturen!! Gr's aan Vivie. X

  • 10 Juli 2012 - 05:53

    Joke:

    Ha Caro,

    Wat gaaf dat je in de Jeep van Mart hebt gereden. Heb je die chique zwarte al gezien, daar ben ik helemaal weg van (defender Jeep).
    Ik ben benieuwd hoe de animatie jullie gaat bevallen.
    Veel plezier.

    Groetjes Joke

  • 11 Juli 2012 - 14:49

    Mariska:

    Hoe ik het zo hoor kom je dadelijk met een afgetraind lichaam thuis, na al dat harde werk! Geniet je ook een beetje :P Komt vast wel goed als je die kinderen moet gaan vermaken als Piraat Caro ;) En ja veel succes met de autorijlessen! Gaaf hoor jeep + aanhangwagen :) Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Actief sinds 09 Dec. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 69371

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Just go!

30 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vive la France!

09 April 2011 - 21 Juni 2011

Destination Indonesia

Landen bezocht: