Sur la Demi - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu Sur la Demi - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

Sur la Demi

Blijf op de hoogte en volg Caro

27 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Tussen de topdrukte door toch nog een plekje gevonden om jullie even op de hoogte te brengen van mijn camping-life.
Inmiddels zijn we alweer over de helft van onze reis en over welgeteld 22 dagen kunnen Vivie en ik voor het eerst in 7 weken weer over de Nederlandse bodem lopen!

Afgelopen week brak de 'top' aan en deze zal nog anderhalve week duren..De camping staat aardig vol en de croissants vliegen over de toonbank! Hutten worden behendig gebouwd en de mini-disco is niet 'mini' meer. Sporten doen we elke di- en donderdagavond met een groep die steeds groter wordt. Vanavond staat weer een kampvuur op de planning; we kijken er met een heleboel kindjes naar uit!

Afgelopen zaterdag vertrokken Monique en Theo weer terug naar Nederland en kwam Vivie's bezoek aan in Frankrijk. Vivie's ouders, broer en vriend blijven tot morgen. We hebben een gezellige week achter de rug, hoewel het voor mij soms even anders voelde. Ik ben natuurlijk hartstikke blij dat ze er zijn, we hebben veel samen gedaan en ik mocht ook altijd komen en mee zodra ze erop uit gingen; maar toch was het gewoon een beetje 'anders'. Het zal wel weer wennen zijn als ze morgen moeten gaan, dan zullen Vivie en ik weer samen het thuisfront missen!
Inclusief de lekkere drankjes, fruitsalades en hapjes die Lukie verzorgde in de tijd dat ze hier waren; dan hebben we het dubbel zwaar, haha!

Nu mag ik met Jeanne naar Lacaune; daar is een grotere supermarkt en kunnen we even ontsnappen van de camping; inclusief lekkere (gezonde) producten inslaan!

Ik probeer snel een verslagje te plaatsen met leuke nieuwtjes, daar heb ik de afgelopen week even geen tijd voor gezien!

Heeeeeeeeel erg bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes,
tot snel,

kusss from France



  • 28 Juli 2012 - 11:36

    Sabine:

    Hebse mien kaartje auch al mogen ontvangen?? :p dea heet pas wat aafgereisj zek ;)

  • 28 Juli 2012 - 20:51

    Margreet Zegveld:

    Hoi Caro, ja ja de tijd vliegt zowel voor jouw als voor ons, en het weer is eindelijk goed.
    Lekker warm en soms zit ik s'avonds tot middernacht buiten, heerlijk in geen jaren meer gebeurt.
    Wel wel je zult wel denken.... hier is het nog beter.... maar mams is al content met het Hollands
    weer. Ik ga nu gauw naar SKYPE. En laat ons hopen dat het contact beter lukt als de vorige keer.
    Liefs van je moeder en een dikke zoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Actief sinds 09 Dec. 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 69370

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Just go!

30 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vive la France!

09 April 2011 - 21 Juni 2011

Destination Indonesia

Landen bezocht: