Gorges d'Heric - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu Gorges d'Heric - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

Gorges d'Heric

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

20 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Even een kort verslagje. We hebben gister namelijk een topdagje gehad in Gorges d'Heric. Dit wil ik graag met jullie delen.

Omdat ik niet kan wachten tot we weer wat spannends meemaken en geen nieuws wil sparen besluit ik gewoon een kort bericht te plaatsen!

Donderdagochtend verkochten we brood tot 10.00u. Vervolgens begonnen we opnieuw hutten te bouwen, dit keer in Jungle-sferen want het is natuurlijk Jungle-week! Toen we hier om 11.30u mee klaar waren hebben Vivie en ik ons snel omgekleed zodat we op tijd aan konden rijden naar de bergen waar we gaan klimmen!

Monique heeft de Landrover al klaar staan als we bepakt en bezakt naar buiten lopen. We stappen in en Marco Borsato gaat op volle volume aan. We zingen allemaal mee, met uitzondering van Theo, die de zure tocht uitzit.

Halverwege stoppen we even om te genieten van het uitzicht, waar we voor de thuisblijvers maar foto's van hebben gemaakt, (voor ons zelf hoefde dat natuurlijk niet zo), haha!

In 40 minuutjes kwamen we aan bij Gorges d'Heric, een toeristisch plaatsje met prachtige bergen.
We lopen samen een eindje verder waar Theo een rots uitkiest die we mogen gaan beklimmen. Terwijl hij alle spullen voor ons in orde maakt, zijn Monique, Vivie en ik aan het picknicken. Al snel kunnen we onze krachten op de proef stellen!

Ik begin met klimmen en kom halverwege de berg, waar een stuk rots uitsteekt. Tot mijn grote irritatie kan ik deze hindernis niet aan en geef de moed op. Monique en Theo proberen hetzelfde stuk vervolgens ook.. het stelt me gerust dat ook zij niet veel verder komen dan mij!

Even wat drinken en dan gaan we verder naar rots 2. Opnieuw proberen, dit keer stel ik mezelf als doel niet naar beneden te komen voor dat ik het bovenste puntje heb bereikt! En het lukte! Hoewel het een stuk makkelijker was geeft het even goed een geweldig gevoel! Vivie waagt zich er na mij aan en bereikt hetzelfde punt! We zijn (met recht) trots op onszelf, hihi!

Het was een topdag, met heeeel veel dank aan Theo en Monique, zonder hun hadden we dit niet kunnen beleven!

Moe en voldaan rijden we terug naar de camping, waar we ons weer snel klaarmaken voor een avondje pizza-korfbal-bar!

Vandaag is een rustige dag met vanavond weer een kampvuur op het programma; kunnen we weer gaan hoempapa-en! Nog 29 dagen te gaan,

tot snel

X

  • 20 Juli 2012 - 12:05

    Rianne:

    Foto's!!! Voorproefje op FB was leuk... maar wij willen meer! X

  • 20 Juli 2012 - 17:24

    Joke:

    Ha Caro,

    het is daar inderdaad erg mooi. wij zijn daar ook geweest met Kristel.
    geniet maar samen met Vivie in France.

    Groetjes Joke

  • 21 Juli 2012 - 22:02

    Hanneke:

    Hey Keet!! Leuke foto's zeg. Gaaf dat de tweede berg lukte, geeft een goed gevoel grenzen verleggen. Woensdag was er ingebroken bij de Vrije Vogels, Een heus sporenonderzoek volgde! Eenmaal thuis raakte ik er niet over uitgepraat; bleek Mark aangereden te zijn. Hij heeft niets maar er komt wel een andere auto volgende week zaterdag. Dus de Ibiza is vanaf nu verleden tijd... Enn of je nou in Frankrijk zit of Ijsselstein, de grote doorbraak van Lieke's 1e voortand hebben we beide gemist... Dan maar inzetten op die ernaast? Have fun, X!

  • 21 Juli 2012 - 22:42

    Margreet Zegveld:

    Hoi Kaatje

    Wat een fantastische ervaring... bergbeklimmen. Toe maar... Welnu weten jullie ook hoe dit is. Wat zijn jullie bruin ... hier wil de zon niet echt schijnen. Geniet maar lekker van alles.

    lieve groet en kus van mam

  • 27 Juli 2012 - 12:58

    27 Juli 2012 12:57 Tante Annie:

    He he eindelijk heb ik je gevonden Caro, heeft even geduurd he? Vanaf nu ga ik je in de gaten houden.
    Gisteren hebben we dus kampvuur gehad bij jullie thuis. Was druk en even hectisch daarom liep het skypen ook mis denk ik, slechte verbinding onder het afdak. Het weer bij jullie zal ongetwijfeld goed zijn, hier op dit moment ook 30 graden, maar vanavond en vannacht worden grote hoeveelheden regen verwacht, hebben wij weer. dus als ik nog wat bij wil kleuren moet ik opschieten. Geniet van je Franse tijd en de Fransosen en tot schrijfs. xxx tante Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Actief sinds 09 Dec. 2010
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 69373

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Just go!

30 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vive la France!

09 April 2011 - 21 Juni 2011

Destination Indonesia

Landen bezocht: