Tour de France! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu Tour de France! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

Tour de France!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

18 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Lieve lezers van mijn waarbenjij.nu,

Een aantal dagen verder en weer zoveel meer gebeurd. Om te beginnen bij zondag, lieve campinggasten die aan hadden geboden ons mee te nemen naar het strand moesten helaas zonder ons vertrekken.. Het was niet praktisch om beide dames in dienst vrij te geven en een hele zondag te moeten missen. Vandaar dat we ’s ochtends nadat we al het brood hadden verkocht de fiets op zijn gesprongen.

Mart zorgde dat er twee fietsen voor de deur stonden, Monique kwam met twee helmen. Zelf hadden we een picknickkleed, water, telefoon en de rest van het overlevingspakket bij ons. In een klein half uurtje bereikten Vivie en ik het dorp waar we over de markt struinden en een lekkere lunch bij elkaar sprokkelden, waarna we weer vrolijk onze tocht voortzetten.

Opnieuw een klein half uurtje verder kwamen we aan bij het meer, weer het zonnetje helaas ontbrak. Dit wilde de pret niet drukken, wat hebben we genoten van onze picknick! Brood met tonijn en lekkere kersen! Terug bij de camping moesten we beide even op adem komen van de heerlijke helse fietstocht, haha, een echte “Tour de France”!

De rest van de week verloopt rustig, het is een komen en gaan van campinggasten (mensen uit Nederweert en Ospel zijn gearriveerd), nog steeds een gezellige, gemoedelijke sfeer. De activiteiten met de kinderen zijn nog altijd leuk.

Vanavond hebben we weer mini-disco, die helemaal onder handen is genomen door Monique en Theo! Maandag startten we de Jungle-week waarbij we opnieuw een jeepsafari, knutselactiviteit, volleybaltoernooi en andere spellen hebben uitgevoerd!

Ook heb ik post van mama en Joke ontvangen, kunnen skypen met mijn lieve Tessa en Lieke (en Rianne en mama), lekker mogen zonnen en blijven genieten van de heerlijke dagen hier!

X

• 18 Juli 2012 - 17:22

Rianne:

Tessa vond vanmiddag de jas die we laatst bij de bakkerswinkel opgehaald hadden voor de vriendin van Maaike. Roept ze "dies toch van mijn tante Caro vriendin?" Ikke 'nee hoor, die is in Frankrijk bij het zonnetje.' Tessa weer "oh ja, das jammer, wij niet!" Hahaha. Verder gaat het zijn gangetje hier. Jullie alweer bijna op de helft... of mag ik dat niet zeggen?!

Geniet er nog maar even van. Het klinkt oergezellig allemaal! XXX

• 18 Juli 2012 - 21:33

Margreet Zegveld:

Hoi Kaatje,

Tja da's pas fietsen geblazen. Knap dat jullie na de markt nog doorgefietst zijn. ik had het jullie niet nagedaan. Nu weten jullie ook waarom er in ons vlakke landje zoveel gefietst wordt. Ik lees dat jullie je opperbest vermaken.... en zo hoort het ook. Heel veel liefs voor eenieder en veel plezier. x mam

• 19 Juli 2012 - 08:22

Joke:

Ha Caro,

wat een leuke foto`s. mooi uitzicht de foto van La salvetat. heb je geen spierpijn gehad van het fietsen tegen de berg op?

groetjes Joke