plus trois nuits pour aller - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu plus trois nuits pour aller - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

plus trois nuits pour aller

Blijf op de hoogte en volg Caro

15 Augustus 2012 | Frankrijk, Parijs

Lieve Thuisblijvers,

Het einde is alweer in zicht... Deze reis heb ik minder van me laten horen vergeleken met Lombok; dit kwam mede doordat waarbenjij.nu is vernieuwd maar ook omdat de laatste drie weken enigszins 'herhaling' waren. Voor mij was elke dag een feest (met de nodige plus- en minpuntjes), maar om jullie telkens te vertellen dat ik weer eens hutten heb gebouwd, brood, pizza en patat heb verkocht, mini-disco en kampvuur heb meegemaakt is natuurlijk niet vernieuwend of benoemenswaardig.

Na zeven weken moet ik zeggen dat het leven hier enigszins gewoon is geworden. Gewoon met in het dagelijkse leven een aantal ontbrekende en aanvullende factoren.. Het is hier erg leuk en ik vind het bijzonder dat ik dit zo samen met Vivie heb mogen ervaren, maar oh wat ben ik blij als ik weer lekker thuis kan zijn met mijn lieve vrienden en familie om me heen!

We zijn inmiddels alweer beland in onze laatste week, halverwege zelfs al! Nog drie nachtjes en dan het is zaterdag; de dag van vertrek! Ik wil jullie allemaal nog dankjewel zeggen voor het sturen van berichtjes en kaartjes, dat blijft natuurlijk leuk!

Nu nog even uitzitten en langzaam afscheid nemen van alle dingen die we voor de laatste keer zullen meemaken.. en dan; weer heeeeeerlijk naar huis!!!

X


  • 15 Augustus 2012 - 15:16

    Margreet Zegveld:

    Lieve Kaatje,

    Dat heb je zo heel goed verwoordt. Ook hier wordt er uitgekeken naar je thuiskomst, voor het gemak spreek ik ook namens ons thuisfront en fam. Zegveld en aanhang. Wat zullen we weer genieten van je verhalen. Het is hier vandaag bloedheet en je beddegoed ligt te bleken in de zon. Heb je nog wensen over etenswaren die je gemist hebt ???? Even doorgeven dan zorg ik dat ze weer in huis zijn als je thuis bent. Hoe staat het met je Franse taal .... heeft het je een verbreed vocabulaire opgeleverd of valt dit ietwat tegen ?? Ik hoor het wel, tot over enkele dagen .

    Lieve groet en dikke kus je mamzzz.

  • 15 Augustus 2012 - 15:16

    Margreet Zegveld:

    Lieve Kaatje,

    Dat heb je zo heel goed verwoordt. Ook hier wordt er uitgekeken naar je thuiskomst, voor het gemak spreek ik ook namens ons thuisfront en fam. Zegveld en aanhang. Wat zullen we weer genieten van je verhalen. Het is hier vandaag bloedheet en je beddegoed ligt te bleken in de zon. Heb je nog wensen over etenswaren die je gemist hebt ???? Even doorgeven dan zorg ik dat ze weer in huis zijn als je thuis bent. Hoe staat het met je Franse taal .... heeft het je een verbreed vocabulaire opgeleverd of valt dit ietwat tegen ?? Ik hoor het wel, tot over enkele dagen .

    Lieve groet en dikke kus je mamzzz.

  • 16 Augustus 2012 - 19:21

    Joke Wijen:

    Ha Caro,

    Ik vind het heel leuk dat ik je zaterdag weer zie. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen.
    Tot gauw. goede reis.

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Actief sinds 09 Dec. 2010
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 69375

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Just go!

30 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vive la France!

09 April 2011 - 21 Juni 2011

Destination Indonesia

Landen bezocht: