C'est le jour! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu C'est le jour! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

C'est le jour!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

30 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Bonjour à tous (Lieve Allemaal),

Gisteren heb ik me tot in de late uurtjes uitgesloofd om mijn koffer op de best mogelijke manier in te pakken. Vanmorgen vroeg uit de veren voor de finishing touch.. ik zal je zeggen; het was me het ochtendje wel..

Om zeven uur zouden we vanochtend in de auto zitten, het moment van vertrek werd uitgesteld naar half acht, vervolgens krijgt mam het voor elkaar om verkeerd de rijden, (Schiphol is makkelijker dan Eindhoven Airport, ahum). Dus je kunt je voorstellen dat ik hier geen mindfullness-moment heb beleefd. En alsof het niet erger kan; mijn inpaktalent heeft me in de steek gelaten; “ u heeft vier kilo teveel mevrouw; dat wordt dan €80,- want je hebt geen tijd meer om er gewicht uit te halen..”
Nou; dat is dan zo! Betalen, vergeten en wegwezen! Snel afscheid nemen en gaan met die banaan! De vlucht verliep helemaal naar wens, dat mocht ook wel na zo een rampenochtend!

Om 11.00u verlieten we de luchthaven in Carcassonne. Jeanne, van de camping, kwam ons ophalen en het voelde meteen goed. We gingen samen naar de supermarkt (biologische tandpasta voor €2,- ipv €6,-) en wilde vervolgens doorrijden naar de camping maar onderweg passeerden we het grootste kasteel van de wereld; dat konden we natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan!

Er lag een compleet dorp met winkeltjes en restaurants en een kerk binnen de burcht, heel gezellig! We hebben zelfs een chocoladewinkel bewonderd, 1000 potten pasta en wel 100.000 maltesers! Wie is er jaloers? Hahaha, ik zal een foto toevoegen, ik keek mijn ogen uit!

We aten wat binnen het kasteel en reden om half vier langs wijn- en zonnebloemvelden weer terug naar huis. Het waren twee uurtjes rijden naar de camping, van Carcassonne naar Le Salvetat sur Agout! Aangekomen om de camping was het tijd om onze koffers uit te pakken... Het is rustig, sprookjesachtig en echt ‘camping’.
Vivie en ik hebben een stacaravan met allebei een eigen slaapkamer en een gezamenlijke ‘woonkamer ’. Onze spulletjes zijn geïnstalleerd en het is al echt gezellig!

Ook hebben we al verschillende campinggasten leren kennen. Er is een stel uit Maasbracht en een stel uit Geleen. Verder nog een man uit Engeland leren kennen.. heel gemoedelijk allemaal!
Vanavond komt Kristel, de dochter van Mart en Jeanne, de kindjes brengen, die mogen een nachtje bij opa en oma logeren! Gezellig! Vivie en ik lopen nu langzaam mee en vanaf dinsdag begint het drukke seizoen! Tegen die tijd heb ik jullie vast alweer op de hoogte gesteld!

(ps Rianne, het gezin uit Maasbracht kon Paddy en ze hadden een dochter, Anique Willems, die ook spw heeft gedaan, ken je haar?)

Au revoir!

x

  • 30 Juni 2012 - 20:14

    Annemiek:

    Jeetje wat veel pottjes chocola ..... Mmmmmm lekker , hoeveel heb je er mee genomen :) ! Veel plezier kus van mij !!

  • 30 Juni 2012 - 20:54

    Mandy:

    AAlle ellende op een ochtend, dan moet de rest wel goed gaan! Veel plezier meis.

  • 01 Juli 2012 - 05:33

    Rianne:

    Ben benieuwd of het goedkomt met je biologische eten!!!

    Ik ken Anique nog goed van naam. Ga Paddy eens vragen; die weet er, met haar verhalen, wel weer een gezicht bij te plaatsen.

    Klinkt gezellig allemaal Kaat! Die 7 weken ga je wel uitzingen zo! De groetjes aan je campingbazen... Kristel ken ik wel nog goed van gezicht. Vroeger zat ik met haar op school en in de bus van Roermond tot aan Leveroy (waar hun ouderlijk huis staat).

    Leuk om te lezen allemaal! Veel plezier nog! Liefs. XXX

  • 01 Juli 2012 - 18:41

    Hanneke :

    Bonjour mon petite soeur!!
    Stress is niet fijn op het begin van je trip maar hopelijk zijn de komende zeven weken Zen!

    Real-chocolat is vast niet biologisch...?

    Heel veel plezier de komende weken,

    Au revoir!! Xx

  • 02 Juli 2012 - 17:33

    Sabine:

    Jaaa goed om te lezen dat je heel bent gearriveerd!!
    Wij zijn ook heel gearriveerd, we managen nu alles rond om een baby van 6 maanden oud.
    Net had ik dus mijn vingers vol met poep zitten, just to let you know;) haha

    Heeel veel plezier de komende weken, ze zijn om voordat je het in de gaten hebt!

    Dikke kus vanuit Wisconsin!!

  • 02 Juli 2012 - 19:51

    Joke:

    Ha Kaatje,

    Dan heb jij zaterdag een hectische ochtend gehad zeg. De camping is echt mooi he, ik had het je toch gezegd. Ik ben erg benieuwd hoe je 1e werkweek bevalt.
    Ik zal je op de voet volgen vanuit costa del Ospel. au revoir.

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Actief sinds 09 Dec. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 69359

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Just go!

30 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vive la France!

09 April 2011 - 21 Juni 2011

Destination Indonesia

Landen bezocht: