Vive la France! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu Vive la France! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caro Klaessens - WaarBenJij.nu

Vive la France!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

17 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal!

Daar zijn we weer. Na Indonesie heb ik de smaak van het reizen te pakken! Dit keer blijven we iets dichter bij huis en ga ik niet in m'n eentje een stukje van de wereld verkennen!

Volgende week zaterdag vlieg ik met Vivie naar Zuid-Frankrijk om daar te gaan werken op een Nederlandse camping; Camping Goudal. Hier zullen we gedurende zeven weken verschillende werkzaamheden gaan verrichten waaronder ook animatiewerk!

Ik kijk er ontzettend naar uit en tel de dagen af.. Voor de zekerheid zal ik, (wegens succes) net als de vorige keer dat ik een reis maakte, het adres van waar ik verblijf op deze site vermelden! Dit keer hoeven er geen wereldpostzegels aangeschaft te worden; Europa-zegels zijn al voldoende!

Het adres van mijn verblijfplaats:

Camping Goudal
Route de Lacaune
34330 La Salvetat sur Agoût
Frankrijk
Département Hérault
Procincie Languedoc-Roussillon

Ik zeg: Vive la France!

X

  • 18 Juni 2012 - 13:55

    Sabine:

    Ik kijk al naar je reisverslagen uit!!
    En aftellen is toch zo leuk:)

  • 18 Juni 2012 - 20:21

    Mam:

    Haay Kaatje,

    De foto ziet er al uitnodigend uit. De omgeving fantastisch. Ik wens je een superleuke reis en een schitterend verblijf aldaar toe, en bovenal wens ik dat wat je in Indonesie verloor hier weer gaat hervinden !!!! Liefs van je mams. XXX

  • 19 Juni 2012 - 09:04

    Thalita:

    Haaa Caro,
    Volgende week zaterdag al?!
    Wat vliegt de tijd.. Ik wil je alvast heel erg veel plezier en succes wensen, voor nu met alle voorbereidingen en straks met de grote reis (die toch een stuk kleiner is als je reis naar Indonesië).
    Ook ik zal je reisverslagen bij proberen te houden, en stiekem wel een beetje meegenieten! :)
    Liefs xxx

  • 21 Juni 2012 - 21:23

    Mandy:

    Haa meid,,

    Wat super leuk!! Alweer een ontzettend positief iets wat goed op je cv zal staan..
    Ik wens je heel veel succes en vooral plezier, geniet ervan en laat net zoals je reis naar indo ontzettend leuke en meeslepende verhalen achter!! Ik zal je volgen.

    Liefs Mandy

  • 22 Juni 2012 - 08:10

    Nellie Van Heugten:

    Wat zie ik! Alweer een reis in planning. Je wordt nog echt een wereldreizigster. Geniet alweer met volle teugen en doe er veel ervaring op. Veel plezier en een goede reis.
    :)

  • 30 Juni 2012 - 14:45

    Joke:

    Ha Kaatje,

    Ben je goed aangekomen ? En hoe vind je de ligging van de camping ? Toppie he.
    Ik ben heel erg benieuwd naar jouw belevenissen bij familie Frenken op de camping. Doe je hun de groetjes van mij en ook aan Kristel en haar gezin.
    Geniet ervan. Ik zal je via je reisverslag volgen.
    Heel veel plezier. We zullen je missen tijdens de zumba.

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Actief sinds 09 Dec. 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 69367

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Just go!

30 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vive la France!

09 April 2011 - 21 Juni 2011

Destination Indonesia

Landen bezocht: